Min lilla tur till sthlm

Hej på er! Har inte bloggat på ett par dagar och det beror på Zayn, Harry, Niall, Liam och Louis... Jag bara kände att jag behövde åka upp till Stockholm för att försöka se en glimt av dem så har varit upptagen med att få det möjligt. Jag lyckades... att åka till Stockholm, men jag hittade dem inte. Är riktigt ledsen över det, fick betala bussbiljetter för över 600kr, och jag var i huvudstaden i 36 timmar och 13 timmar på bussen. Hade ändå kul men jag är besviken att jag inte träffade dem, bilder från hela resan kan ni se på min personliga blogg 

Men jag är dock glad över andra fans som träffat dem! :)

http://makeawave.blogg.se

såg på någons twitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0